Для більшості домогосподарств це відбудеться автоматично, без додаткового звернення до Пенсійного фонду України
У жовтні 2026 року на Львівщині перерахують житлові субсидії на опалювальний сезон 2026–2027 років. Для більшості домогосподарств це відбудеться автоматично, без додаткового звернення до Пенсійного фонду України. Про це повідомили у Львівській ОВА у вівторок, 6 жовтня.
На який період надаватимуть субсидію
Розмір субсидії визначатимуть індивідуально для кожного домогосподарства. Під час розрахунку враховуватимуть кількість членів сім’ї, їхні доходи, а також перелік і вартість житлово-комунальних послуг.
Субсидію на оплату опалення розраховуватимуть за період із 16 жовтня 2026 року до 15 квітня 2027 року.
Які доходи врахують
Для розрахунку субсидії на опалювальний сезон враховуватимуть доходи домогосподарства за I та II квартали 2026 року. Для пенсіонерів братимуть до уваги розмір нарахованої пенсії за серпень 2026 року.
Автоматично також переглянуть субсидії для домогосподарств, у яких у неопалювальний період розмір допомоги становив 0 гривень.
Кому потрібно звернутися за субсидією
Заяву на субсидію мають подати ті, хто хоче отримати її вперше.
Повторна заява необхідна, якщо станом на 1 жовтня у домогосподарстві змінилися:
- склад зареєстрованих осіб;
- склад сім’ї члена домогосподарства;
- перелік житлово-комунальних послуг.
Звернутися можуть також споживачі, яким субсидію на неопалювальний період не призначили через заборгованість за комунальні послуги. Це можливо, якщо борг погашено, укладено договір про його реструктуризацію або заборгованість оскаржується в суді.
Як подати документи
Для призначення субсидії необхідно подати заяву та декларацію. За потреби можуть знадобитися додаткові документи: договір оренди житла, договір про реструктуризацію боргу або довідка ВПО.
Документи можна подати:
- у сервісному центрі Пенсійного фонду;
- поштою;
- онлайн через вебпортал або мобільний застосунок «Пенсійний фонд»;
- через уповноважених представників територіальних громад;
- у ЦНАП;
- через портал «Дія».
Якщо звернутися з 1 жовтня до 30 листопада включно, субсидію призначать із 1 жовтня. При цьому витрати на опалення враховуватимуть із 16 жовтня.
Якщо подати документи після 30 листопада, субсидію призначать із місяця звернення.